Відповідно до статті 1 Закону України «Про рекламу», соціальна реклама – вид реклами, що охоплює суспільно корисну інформацію, спрямовану на розвиток особистості та суспільства, на популяризацію загальнолюдських цінностей, здорового способу життя, інклюзивного суспільства, на охорону природи, збереження енергоресурсів профілактику правопорушень, на забезпечення державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичного виховання, освіти, науки, культури, фізичної культури, спорту, історії тощо, розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку та/або не спонукає виборців голосувати за або проти певного суб’єкта виборчого процесу. До соціальної реклами може відноситися інформація про висвітлення державних програм, спрямованих на захист державності, громадського порядку, підвищення обороноздатності держави тощо.
Згідно з частиною першою та другою статті 12 Закону України «Про рекламу», рекламодавцем соціальної реклами може бути будь-яка особа, соціальна реклама не повинна містити прізвищ, імен, по батькові фізичних осіб, які займають посади, визначені пунктами 1, 4 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», посилань на конкретний товар та/або його виробника, на рекламодавця, на об’єкти права інтелектуальної власності, що належать виробнику товару або рекламодавцю соціальної реклами.
Заборона зазначення в рекламі посилань на рекламодавця та/або осіб, зазначених в абзаці першому цієї частини, за замовленням яких діє рекламодавець, а також на належні їм об’єкти права інтелектуальної власності не поширюється на випадки (крім згадувань у соціальній рекламі прізвищ, імен, по батькові фізичних осіб, які займають посади, визначені пунктами 1, 4 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» під час виборчого процесу), зазначені в пунктах 1 – 5 частини другої статті 12 Закону України «Про рекламу». Відеоролик під умовною назвою «BRAMA_2_HQ» хронометражем 33 с., створений з метою покращення медіаграмотності українців, зменшення впливу пропаганди на суспільство, а також популяризації безпечного поводження, дотримання базових правил кібербезпеки і кібергігієни в інформаційному просторі, відповідає визначеним законодавством вимогам до соціальної реклами.
З метою протидії інформаційної війни, яку веде російська федерація в межах повномасштабної війни проти України, залучення громадян до виявлення та блокування осередків пропаганди рф, протидії шахрайствам та розаовсюдженню наркотиків, а також участі у навчанні та тренінгах з кібербезпеки, Департаментом кіберполіції Національної поліції України оновлено концепцію інтернет-проекту "МРІЯ", який у 2024 році отримав назву "БРАМА"
проєкт "BRAMA" в телеграм https://t.me/+FVp2IctBvfBiODY6
відеоролик https://drive.google.com/file/d/1ICx1QJr4UnoS_XSFd8HVLLyqD45ftp0_/view?usp=sharing
Ми у соціальних мережах